Ruilen & Retouren
Zichttermijn
Vanaf het moment dat u uw bestelling thuisbezorgd krijgt, heeft u het artikel / de artikelen zeven (7) werkdagen op zicht. Wanneer u niet tevreden bent over een artikel, kunt u het binnen deze zichttermijn ruilen of retour sturen. Als u een retournummer heeft ontvangen, heeft u zeven (7) werkdagen de tijd om het artikel aan ons terug te sturen.
Artikelen ruilen
Indien u één of meerdere artikelen wilt ruilen voor een andere maat / ander artikel, dan kunt u een Omruiling aanvragen bij de klantenservice. Samen met de bevestiging van uw omruiling, ontvangt u een retournummer waarmee u uw retour kunt terugsturen. Na ontvangst van uw retour in goede orde, sturen wij u de gewenste maat of het gewenste artikel kosteloos toe.
Artikelen retourneren
Om een artikel te retourneren, moet u altijd in het bezit zijn van een retournummer. Dit nummer kunt u aanvragen per mail via Retour aanvragen Wanneer u een retournummer heeft ontvangen, heeft u zeven (7) werkdagen de tijd om het artikel aan ons terug te sturen.
Kosten retourzending
De kosten van een retourzending zijn voor uw eigen rekening, en worden derhalve niet door KledingOutlet Naarden vergoed. Wij raden aan om uw retour als pakket via PostNL te verzenden. Dan ontvangt u namelijk een verzendbewijsje en is uw pakket altijd traceerbaar via track & trace. De kosten hiervoor bedragen € 6,75.
Binnen 14 dagen uw geld terug
Na ontvangst van uw retour in goede orde, streven wij er naar om het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk op uw rekeningnummer terug te storten maar uiterlijk binnen 14 dagen (verzendkosten worden niet vergoed). Terugbetaling vindt automatisch plaatst op het rekeningnummer / creditcard waarmee de originele betaling is gedaan.
Superdeal en Sale artikelen
Superdeal en Sale artikelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
RETOURADRES
Winkel KledingOutlet Naarden
Amsterdamsestraatweg 15
1411 AW Naarden
Let Op!
• Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als deze voldoen aan alle onderstaande voorwaarden: • De zending dient voldoende gefrankeerd én van een geldig retournummer voorzien te zijn. Wij raden u aan om uw retour altijd als postpakket te versturen.
• Het artikel dient / de artikelen dienen in originele verpakking retour worden gestuurd. De verpakking dient compleet en onbeschadigd te zijn.
• Het artikel dient / de artikelen dienen onbeschadigd te zijn en geen gebruikssporen te vertonen. • Wij crediteren geen beschadigde en/of gebruikte artikelen.
• Een onaangemelde retourzending of een retourzending zonder retournummer en/of waar geen (toereikende) portokosten voor is voldaan, wordt niet door ons in ontvangst genomen en gaat per omgaande retour naar de afzender. Eventuele kosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender.
• Artikelen die gebruikt en/of beschadigd zijn, of waarvan de verpakking/seal beschadigd is of ontbreekt, worden eveneens niet geaccepteerd en gaan direct retour naar de afzender. De verzendkosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender.
• Indien uw bestelling beschadigd is bezorgd, verzoeken we u dit z.s.m, doch uiterlijk binnen 48 uur aan de klantenservice te melden